Sunday, January 01, 2006

Our Husna

Today, Husna is sick. She caught a fever since yesterday. Mula2 ok je.. dah tengah hari tak larat nak jalan nak kena dukung je.. Rupanya tanda2 nak demam. Her highest temperature last night was 39.9 C. Kalut je kitorang basahkan badan dia utk turunkan temp. Agaknya sebab birthday dia nak dekat kot.. lagi 4 hari.. eh ada kena mengena ke? Tapi actually sebelum ni pun dia ade demam jugak bila nak dekat2 birthday yg sebelum2 ni.. kebetulan kots?

By the way, babah is away to register Husna for her pre-school. Selasa ni start sekolah.. tu pun kalau demam dah ok..


Husna masa pi makan satay kajang semalam. Masih ceria..

About Husna's milestones


Mama Sun & Daughter by Husna

Sebelum ni, Husna's fav drawing objects were always rain & grass. Tak pun asik Mama je yang kena lukiskan. But last a week ada sikit improvement. She drew 2 sunss. Mama sun & daughter sun.

Recently, I saw a piece of paper with people faces. Half of the drawing was gone. Dah kena gunting dgn Husna. Wah rupanya dah pandai lukis muka org, by herself. Aku bangga.. hahaha..


Husna's first Lukisan Orang.

7 comments:

Noral said...

excited nye mummy sorang ni..anak dah pandai lukis... aku lum lagi..
nanti bila anak aku lahir.. anak hang dah pandai bace dah.

ps: hari tu aku sesaje je amik pregnancy test. officemate aku le sibukkkkkkkk suruh amik. sebab aku batuk memanjang sejak lepas raye. negatif le hasilnye :P takde pun positif lagi. ces.

Izham Miyake said...

Sabar lah noral.

Anyway, happy new year to iym, hubby and family. Kem salam kat diorang sumer..

Noral said...

aku sabor lah ni.. kalau tak dah lame aku culik anak orang :P

Iym said...

Haha noral rilek2 la.. Takleh stress2.. Usaha tangga kejayaan..

Taiko said...

noral,

dah cek dekat doktor pakar ke? ces! macam girl-girl talk pulak aku. auww!!

Ada member aku pergi jumpa doktor pakar lepas 5 tahun kawin tak dapat anak. Doktor bagi dia ubat apa entah. Tup tup sekali keluar 2 orang terus. Sepasang pulak tu!

Noral said...

takpe.. korang sume jangan risau. aku OK je. tak de le sedey pun.. WEI. TUKAR TOPIK WEI. Aku tak ske aaa jadi topik. cite pasal lain le. Taiko! Takde crite pasal bangchik lagi ke?

Taiko said...

Nanti la.. aku pun kadang-kadang tak tau nak citer apa.. main belasah aje la..